Garantie & klachten

Garantie

Wij verpakken je bestelling zorgvuldig en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een product beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Meld de schade of gebrek direct na ontvangst van je bestelling. Indien de schade/gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging of refund van de waarde.

Klachten

Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op door te mailen naar info@watmaaktjemooi.nl. We zullen je klacht serieus behandelen en samen met jouw een passende oplossing zoeken.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy verklaring.